Altijd opvallend

aanwezig
Wij het design,

u de promotie

Een poster kan worden ingezet voor het promoten van diensten, services en het bedrijf. Ook zijn ze populair bij de aankondiging van evenementen. Een poster biedt de gelegenheid om (creatief) het doel weer te geven en een groot publiek aan te spreken. Daarnaast is de locatie erg belangrijk, waar plaats je de poster. Anblick denkt graag met u mee!

Wat wilt u nu eigenlijk

aan uw doelgroep verkopen?

Less is more, de kracht zit hem in de USP’s, ofwel unique selling points. Door less verstandig te gebruiken trigger je de nieuwsgierige mens. Niet altijd alles hoeft op de poster te staan (uitgezonderd bij evenementen) om het product of dienst tot in detail uit te leggen. Heeft u eenmaal de aandacht doet de boodschap de “verkoop”.

Input

Meestal heeft u al een bepaald idee wat er op een poster moet gebeuren. De designers verzamelen graag informatie over uw bedrijf, diensten en doelgroep en probeert de passie van de ondernemer te vertalen.

Sparren

De designers van Anblick gaan samen brainstormen met de verzamelde informatie. Hierbij wordt rekening gehouden met de marketing en strategie en kijken samen met u naar de kracht van uw boodschap.

Ontwerpfase

Anblick gaat graag aan de slag met de input en de verzamelde informatie en zorgt voor een krachtig, duurzaam en passend ontwerp voor op de A1, A2 of A3 poster(formaat) tot aan grote billboards langs de weg.

Oplevering

Eindresultaat is bereikt indien er een sterk ontwerp staat waar u het bedrijfsprofiel in herkent. Wij adviseren u in de diverse mogelijkheden op het gebied van print en kunnen het printproces indien gewenst overnemen.