Wehkamp, Jantje Beton

en DHL

Wehkamp, Jantje Beton en DHL

Wehkamp, Jantje Beton en DHL 300 300 Douwe-Jan

Het online warenhuis Wehkamp steunt Jantje Beton

 

Wehkamp heeft onlangs aangekondigd dat het haar klanten wil aanmoedigen om bewust na te denken over de goederenstroom en hen wil stimuleren om te kiezen voor de optie om hun pakket bij een DHL ServicePoint te laten bezorgen. Vanaf 8 november zal het online warenhuis ook een vast bedrag per bestelling doneren aan Jantje Beton als klanten voor deze bezorgoptie kiezen. Deze stap is bedoeld om klanten aan te moedigen te kiezen voor een bezorgmethode die al dagelijks wordt gebruikt.

Wehkamp zet zich al vele jaren in voor de verdere ontwikkeling en optimalisatie van haar bedrijfsprocessen, evenals voor het vergroten van het bewustzijn over de bezorgketen. Een nieuwe ontwikkeling deze week is de introductie van een donatie aan Jantje Beton wanneer klanten kiezen voor bezorging bij een DHL ServicePoint. Op deze manier wil Wehkamp haar waardering uitspreken naar klanten die voor deze bezorgoptie kiezen en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan een betere leef- en speelomgeving voor kinderen.

De keuze voor Jantje Beton als begunstigde is het resultaat van een interne enquête bij Wehkamp. Het goede doel werd gekozen omdat Jantje Beton zich al sinds 1968 samen met kinderen inzet voor meer en uitdagender speelruimte, en voor meer speelkansen. Jantje Beton werkt onvermoeibaar aan het creëren van extra speelplekken, waar alle kinderen vandaag kunnen spelen, voor een gelukkige en gezonde generatie morgen. Voor Wehkamp, als een familie-warenhuis, is dit een doel dat nauw aan het hart ligt. Met dit initiatief hoopt Wehkamp de komende 12 maanden ongeveer 100.000 euro te kunnen doneren.