Lonneke Rozema

Imagomaker & Merkstrateeg

Vormgeven vanuit de omgekeerde strategie, daar ligt mijn kracht.

Klantprofiel

Niet wat mijn klant wil, maar wat haar doelgroep mist. Omgekeerde strategie door onderzoek, (klant)profielbepaling, kennis en dáár inspringen waar de concurrentie het laat liggen.

Cruijffiaanse waarheden

Ik hou van logica, zoiets als Cruijffiaanse waarheden. Waar simpelweg niets tegenin te brengen is. Met pure logica bereik je een onbetwist creatief en ijzersterk product, zowel online als offline.

Een vakidioot, imagomaker, met een tomeloze spirit en een onuitputtende creativiteit.

Mensen in hokjes plaatsen is in de huidige maatschappij definitely not done. Maar als het gaat om koersbepaling, marketing en identiteit een absolute must. Feit blijft, er zijn maar 4×4 soorten persoonlijkheden. Als je de capability bezit om te onderzoeken uit welke persoonlijkheid de grootste doelgroep bestaat, is het gemakkelijk om hier de strategie op uit te zetten. Ik ben succesvol in staat deze mensenkennis om te zetten in een sterke en aansprekende campagne. Van daaruit geef ik vorm aan zowel offline als online uitingen en kan het niet anders dan dat de doelgroep zich in het product of dienst herkent. Alles voor meer verkeer, meer fans, meer leads en meer sales.

Design
Marketingcampagne
Project management
Front-end development
Adobe
MS Office
Social Media
Mid-mid
Eerlijk
Assertief
Resultaatgericht
Know How
Strategisch